مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-18حوادث

بازداشت 545 محکوم متواری در گیلان 


جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای 11 مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری طی شش ماهه گذشته در استان خبر داد و گفت: در این خصوص 545 نفر دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای 11 مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری طی شش ماهه گذشته در استان خبر داد و گفت: در این خصوص 545 نفر دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سردار حسین حسن پور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی و اجرای طرح های مختلف پلیس برای ارتقاء نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه اظهار کرد: با برنامه ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان و متخلفان ناامن کرد.

وی با بیان اینکه طی شش ماه گذشته 11 مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در استان گیلان اجرا شده است، افزود: در این راستا 545 نفر دستگیر شدند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعا امنیت مطلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 545 محکوم متواری در گیلان 

بازداشت 545 محکوم متواری در گیلان